خدمات ناخن

خدمات ناخن
کاشت، طراحی، مانیکور و پدیکور
Previous
Next
خدمات ناخن | سالن زیبایی نامی

ناخن هایی سالم و زیبا در دستان جذاب شما

به همان اندازه که سلامت پوست شما در زیبایی ظاهرتان تاثیرگذار خواهد بود، ناخن هایی سالم نیز دستان شما را زیباتر نشان خواهند داد. فرم، حالت و رنگ ناخن‌ها اصلی ترین فاکتورهای جذابیت دست ها به حساب می آیند. در نامی بیوتی تمام  خدمات ناخن که شامل مانیکور، پدیکور، طراحی و کاشت می شود توسط متخصصین ترین ناخن کاران تهران انجام خواهد شد. هدف اصلی ما حفظ سلامت و رعایت بهداشت ناخن های مشتری های عزیز است.

خدمات ناخن

پدیکور

پدیکور

به سوهان کردن، زدودن و حذف پوست های اضافه اطراف ناخن های پا، پدیکور می گویند. تمام تلاش متخصصین ما در نامی بیوتی این است که این کار را در نهایت دقت و ظرافت انجام دهند.

مانیکور

مانیکور

به سوهان کردن، زدودن و حذف پوست های اضافه اطراف ناخن های دست، مانیکور می گویند. تخصص ناخن کار باعث می شود که حین انجام کار هیچ آسیبی به بافت های اطراف ناخن وارد نشود.

کاشت ناخن

کاشت ناخن

در نامی بیوتی با کمک مواد ضد قارچ غیر اسیدی تلاش می کنیم تا به بهترین نحو سطح ناخن تان را پاکسازی کرده و برای کاشت آماده کنیم.

طراحی و دیزاین ناخن

طراحی و دیزاین ناخن

حالت و رنگ ناخن ها تاثیر بسزایی در زیبایی دست هایتان خواهد داشت. کلاسیک ترین دیزاین ناخن، فرنچ است که به دلیل سادگی معمولا طرفداران زیادی دارد. در سالن نامی بیوتی انواع طرح های ناخن متناسب با سلیقه تان توسط متخصصین اجرا خواهد شد.

نمونه كارها